Oooh sometimes, I get a good feeling, yeah

Hej fräänds. Har varit på sjukt bra humör sen jag skrev sist. Jobbet igår gick greatans och idag fick jag ledigt. Awesome. Så hela huset drog till vinmonopolet för shots och vin (bäst att vara förberedd liksom) och till Ikea för shopping och pizza. Sen ställde vi oss och kollade på en massa duktiga ungdomar i en talangshow på Jernbanetorget, fett nice. Det jag älskar mest med Oslo, det händer alltid någonting. Sen drog jag och min vapendragare Maja vidare för mer shoppingäventyr. Två halsdukar, ett pannband och vantar.... för nu är det banne mig höst och freaking kalllllt. När vi kom hem bunkrades det upp med massa gott och Shutter Island på vår fina tjock-tv. Myskväll!

Maja: "om hon inte är bra nu blir jag fan besviken"
leeeet's say att vi verkligen inte blev besvikna.. Grym!!


..ooch så blev vi lite kära i killen till vänster båda två, like like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0