2 steg från paradise

Ikväll (eller inatt då..) är jag GLAD. Först kom chefen och och frågar om jag vill bli skiftledare och eh, det tackar man ju inte nej till va. Så hade mitt första skift ikväll, gick faktiskt asbra! Enligt mig då, vi får väl se vad dom säger imorgon.. När vi stämplat ut satt jag och Linnea kvar och smaskade i oss chokladkaka och pratade. Kollade även in schemat för nästa vecka och guess what, har TRE lediga kvällar och minst två lediga dagar. Äntligen har jag ett liv igen!! Fick även en ny skjorta som är två storlekar mindre än min gamla, sweet. Så nu är jag happymillis igen! Välkommen tillbaka.



Åh, blickade ett år tillbaka i bildarkivet och hittade det här.
Saknar dom där två så det gör ont ibland.


Kommentarer
Postat av: Jimpa

Grattis! Blir bra å se deg litt oftere i huset :-)

2011-09-19 @ 22:33:58
Postat av: Emilia

Jaaaaa :D

2011-09-20 @ 11:20:26
URL: http://spinnvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0