Du är nog DEN

Vilken fin start på veckan vill jag lova! Missade personalmötet igår för jag jobbade men mötte upp de andra på en vietnamesisk restaurang efteråt. Verkade ju vara den enda som gillade maten, men så är jag ju inte så kräsen.. Sista chokladdrinken var en DRÖM! När jag väl kom hem satte jag rumpan i soffan och pratade skit med Maja tills klockan blev lite för mycket, myspys.

Idag var jag ledig och tog tag i det där med gymkortet. Så sprang mina kilometer på löpbandet och körde lite ben. Sen hem för att färga håret och sen ta en rejäl genomröjning i mitt rum. Fint blev det minsann! Känner mig nöjd med dagen ass. Nu ska jag proppa i mig ananas och fil. GOTT. (försöker jag intala mig, är egentligen helt sjukt sugen på Pontus makaroner och köttfärsås...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0