My feelings for you

Heeeeej! Ledsen för mitt lilla uppehåll, fått klagomål här borta. Men har ju varit ledig två dagar i rad, sinnes skönt. Hunnit storstäda huset, gå till banken, shoppa, träna, festa och hänga med mina kära. Underbart. Bästa dagen på länge igår :) Efter gym och lite gick jag in till stan och hämtade hem Majset. Vi köpte Ben & Jerrys och förberedde oss (efter mycket velande på en myskväll). Dock slutade det självklart inte så, utan efter glassätandet åkte sminket och de nyinhandlade skinnshortsen på och vi drog ut på byen. Nichol & son tog som vanligt emot oss med öppna armar och vi ägde dansgolvet lite lätt. Musiken, stämningen och tre sköna killar från Linköping gjorde vår kväll. Ja, fyfan vilken bra dag. Nu återstår dock bara lite mat i magen innan jag måste traska bort till mitt kära jobb igen. Stängning två dagar nu, men har min högra hand Linnea till hjälp ikväll så ska nog gå fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0