Hemskt mycket hej

Hola! Kan tänka mig att Jim sitter där hemma i soffan och undrar hur jag kan låta honom leva i ovisshet såhär.. Men NU så kommer allt en liten update. Kom alltså hem i tisdags och mys med familjen stod på schemat. I onsdags blev det däremot utgång med Elvis och Pean. Mötte upp Danne på Harrys och när mina killar åkte hem hittade jag nya uppe i soffan. Blev bjuden på en fin mojito och lyckades till och med dansa en sväng. Mycket trevlig kväll. Igår åkte jag in till stan och träffade Natta för lite catch up. Efter ett par timmar bytte Boking av henne, vi vandrade genom staden och slutade på trappan vid gästhamnen. Där gjorde "Hossmo-Markus" oss sällskap en stund, innan jag tog mig hem till Hagbyn igen. Frej var förbi ett tag och sen grävde jag ner mig i soffan bredvid syrran. Vi proppade i oss Ben & Jerry's och bara kosade oss. Det är utan tvekan tjejen jag kommer sakna mest av alla när jag om ett par timmar beger mig härifrån. Tillsammans med majoriteten av de jag nämnt i inlägget dåra. Nu ska jag packa klart. Ses ikväll Oslot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0