Jeg lever i en drøm

"Wow, you've got like the perfect american accent", en kommentar som gjorde min kväll. Eller kanske inte bara kommentaren, killen var nämligen dessutom riktigt trevlig. Vi hade en lång pratstund och jag tipsade om hostel i LA. Fattar ni, JAG Emilia från lilla Hagby tipsar en australienare om bra ställen att bo på i Hollywood. Rätt fräs.

Sen kom en annan kille in och sa Gratulerer!! Sees imorgen da :) och räckte över ett kuvert med mina biljetter, en (signerad såg jag nu) cd, en liten grattisbrev/lapp/greja och ett plektrum från deras band Lucky Stroke. Haha, sjukt nice. GLEDER MEG tills imorgon alltså, äntlingen fucking ledig också! Kommer knappt ihåg när jag var det senast. Ska bli riktigt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0