Hej hej, jag klarar mig nog

Har haft en toppenvecka och mår SÅ bra just nu. Fick i och för sig höra att jag var för snygg för att jobba på mc'ern, då går man ju inte och grinar direkt? Alexander Ryback kollade även förbi idag, 30 tjejer skreeek och sprang fram, haha sjukt kul var det! Har även gått och blivit rekryteringsansvarig tydligen. Så efter ett klockrent möte igår skrev jag "ta henne" till chefen och idag hade jag lite uppläring på henne, sånt är kul! Även om jag måste vara världens mest virriga lärare. Oh well.

Imorgon hoppas jag på att få träffa frugans föräldrar. Linnéa har lovat att komma förbi med sina päron, hoppas dom gillar mig!!! Haha. Nej nu ska jag sova, natti!


Har aldrig förut gjort ett test där resultatet stämmer så bra. Speciellt mottot och det där med att jag tror jag kan göra vad som helst. Jag kan ju faktiskt det! Utom att åka slalom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du sitter på en sten vid en sjö i en skog



men du

vi ska lära dig åka slalom, jag kan allt inklusive lära dig åka slalom. vist du ger mig en chans!

2012-04-29 @ 00:49:57
Postat av: Anonym

från frugan hehehehhe

2012-04-29 @ 00:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0