I always say how I don't need you but it's always gonna come right back to this

Hejhej, tjatja, lägetläget? Inte meningen att skrämmas med mitt förra inlägg MEN jag mådde faktiskt riktigt jävla dåligt. Låg och lipade i min säng efter jobbet härromdagen för jag var bara var så sjukt sliten. Nu känner jag mig dock lite bättre och imorgon är jag äntligen ledig ♥ Skulle egentligen vilja sova hela dagen och inte göra någonting, men samtidigt vill man ju njuta av sin lediga dag, inte många sånna den här månaden.... Börjar se ljuset i tunneln dock, om lite mer än en månad sitter vi där på flyget. Och efter vår resa väntar mer än TVÅ månaders SEMESTER!!
Då leker livet igen.


Lite födelsedagsfirande förra lördagen :) Stravinsky är det nya Nichols

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0