Pinsamma händelser den sista tiden..

- Tog i hand med en gubbe som hade köpt en cheeseburgare. Men han ville inte alls hälsa, han ville bara ha kvittot.

- Hällde glass i två personers cola då de bett om att få "lite is" i dom. Is betyder alltså både glass och isbitar här i norge och nehe, det var tydligen inte det förstnämnda de menade....

- I Paris skulle jag pose:a på en mur men blev lite orolig när ett gäng (snygga) poliser kom. Så jag slängde upp benen på muren, drog iväg ett smile och hoppade ner igen.. mitt framför en cykel! Snyggpoliserna skrattade åt mig halvvägs till eiffeltornet.

- Fick en taxi att köra oss gratis hem och tillbaka för att hämta mitt glömda leg i fredags. Väl hemma kommer jag på att det ligger på jobbet.

- Ett gammalt ragg är med i paradise hotel. Där vet jag inte vad som är mest pinsamt, att han är med, att se honom vara med eller att jag över huvud taget kollar på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0