Spontanresa

Shit, jag bokade nyss en resa till Paris och flyget går om TRE TIMMAR! Är där över en natt bara. Vi är lite sjuka i huvudet, Linnéa och jag, därför jag gillar oss. Så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska slå sex så vi kan ge oss ut i kylan för att försöka hitta till flygplatsen. Önska oss lycka till, detta ska bli skitkul!!

Var för övrigt ledig idag, men har väl inte fått alltför mycket uträttat. Pontus och jag gav oss dock ut på en långpromenad i nästan tre timmar. Hittade en supermysig båthamn där vi chillade ett tag, så himla fint var det. Sen hittade vi en bänk på en klippa, med utsikt över havet och småöarna, så där satt vi också och njöt ett tag. Och så lekte vi titanic på en annan klippsats.. båda tänkte tanken, så det var liksom ett måste. Riktigt fint var det. Nu kommer jag inte se varken honom, Jim eller Maja på en vecka. Känns faktiskt inte helt okej. Antar att jag överlever, ska ju till Paaaris baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0