La vie est belle

Hejhejhej! Nu är jag hemma igen och 8 timmars jobb tog mig snabbt tillbaka till verkligheten. Hur som helst, tänkte berätta lite om vår knasresa. Vi var framme i Paris vid halv elva och allt hade gått läskigt bra. Sådär bra att vi började fundera på vad som skulle gå fel. Jodå, det skulle vi snart bli varse om.. Hotellet hade gjort fel och vår bokning var borta, så där stod vi mitt i påskveckan (fullt ÖVERALLT) utan boende. Löste sig dock tillslut och visade sig bli bättre än vad vi kunde tänka oss!

Fanns en del must do's till resan, men Paris lyckades faktiskt infria alla mina önskningar. I matväg blev det baguette, crepes och sniglar, testade även en fransk cheeseburgare, haha. Sen de flesta turistattraktionerna då, eiffeltornet osv. Avslutade med storshopping på Forum les Halles. Bershka och New look levererade! Tack Kenza för tipsen ;)

Sammanfattningsvis: Vill ni åka till Paris? DO IT. En stad jag helt klart skulle kunna bli kär i. Trots att vi inte skymtade en enda snygg fransman. Besvikelsen.






Kommentarer
Postat av: Jimpa

Gleder meg til å høre alt om det når jeg kommer tilbake. God Påske <3

2012-04-06 @ 11:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0