When your heart stops beating

Slut. i. rutan. Jobbade elva timmar idag och det var kaos. Sjukt mycket folk så var kö HELA tiden! Och där stod jag med en tjej vi två dagar innan lärt upp på kassa. Känner mig helt död nu. Fast det är ju så jag gillar att jobba i och för sig, tiden bara springer iväg. Och sen har jag också fått massa små roliga överraskningar under dagen så är på väldigt bra humör just nu. Dessutom har alla mina roomisar kommit hem från sina "påsklov" så är såklart mer än glad över att kunna gosa med dom igen. Nu sitter jag här och längtar tills på lördag, när vi ska bli fulla för miiin skull. För på tisdag fyller jag myndig i USA minnsan, så snart är jag redo för vår resa på riktigt! BOLO americans, me n' ma homie r comin to get ya reeeal soon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0