The world spins madly on

Skulle ju inte köpa något idag nej. 1200 kronor fattigare men en höstjacka, en scarf och lite hudprodukter rikare. Win.
 
När jag kom hem var det bara att byta om från mina tighta jeans till löparbrallorna. Sen kom Misan och hämtade upp mig för en lång PW genom Hagby. Eller ja, vi var ju faktiskt ända borta i Vassmolösa.. Hur som helst så hann vi prata om det mesta där vi gick. Och vad pratar man om med en tjej som förlorat sin pappa alldeles för tidigt? Döden. Livet. Chanser. Framtid. Att man inte borde ta någonting för givet, leva varje dag fullt ut, våga ta risker och göra det man vill innan det är försent. Helt plötsligt kändes den där jackan jag nyss var så glad över fruktansvärt obetydlig. Är så jävla lycklig för det jag har ska ni veta. Så. Jävla. Lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0