When I think of letting go

Hej igen. Bloggen har visst fått ha lite sommarlov i år. Och vilket sommarlov sen! Trots det usla vädret som folk inte kan sluta prata om, har jag faktiskt haft en av de bästa somrarna i mitt liv. Det enda året som möjligtvis slår detta är 2009. But then again, vilken sommar kan konkurrera med den när man nyss fyllt 18?
 
Sedan jag skrev sist har jag hunnit flytta hem till Sverige. Min Kalmarvistelse blir dock inte så lång, för på torsdag bär det vidare mot Göteborg. Min enklaste flytt hittils som mamma sagt. Men för första gången inför en flytt är jag faktiskt nervös. Det är dags att ta tag i mitt liv igen, efter ha levt som en kunglighet hela sommaren. Å andra sidan känner jag att det verkligen är dags. Och jag tror på Göteborg. Ja, vi kommer gilla varandra.
 
Nu har jag två dagar kvar i den här staden, let's make the most out of it.
 
 
Nu kör vi Tildan!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0