All we ever do is say goodbye.

Det är dags för fredagsmyyyys! Har bara haft en föreläsning sen jag skrev sist men har ändå varit i skolan alla dagar den här veckan. Duktig pluggis, värd en helg nu. Förstår i alla fall det mesta nu vilket känns bra. Tänkte lägga fysiologin åt sidan ett par dagar nu dock och ikväll ska jag bara chilllllla. Jenny har en söt fransman på besök så vi har precis snott ihop en paj och en sallad. Hungrig som en varg. Annat kan man säga om min kväll igår då en tjej i klassen bjöd på lussefika med lussebullar, knäck, pepparkakor, saffranskorpor, brända mandlar, glögg och julmust. Kunde knappt gå efter allt jag stoppat i mig. Åt av allt och kunde som vanligt inte sluta, haha. 
 
Nu plingade det i äggklockan vilket betyder matdags!! Sen har jag en film som väntar på mig och efter det lär jag däcka direkt. Ha en fin helg hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0