And my heart, goes boom boom boom

Iiih, fick precis min första julklapp! Ett BS-bodybutter från Jenny och om det var mitt i prick vad jag behövde eller, för najs. Helt klart pricken över i på den här dagen som varit väldigt bra. Inledde med ett benpass som var helt vidrigt, har redan träningsvärk. Sen till skolan för att banka in lite cellkunskap med hjälp av två sköna bönor. Fick även mina första ordutbyten med våldtäktsPatrik där i A-cafeterian, haha underbart! Sen drog jag in till stan för att inhandla lite julklappar. Nu är jag nääästan klar. Kämpa. Ikväll har vi tittat på de två första avsnitten av Morden i Sandhammar. Fetbra, kolla in det om ni inte gjort det redan. Nu ska jag sova, känner mig aspepp på imorgon utan att vet varför. Aja, bara till att go with the flow antar jag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0