Crank it up

Drog till gymmet efter en lång och smarrig frukost. Det där med att träna innan man fått i sig mat skulle aldrig funka för mig. Hur som helst, tänkte bara ta en lång pw på bandet eftersom snöyran ute var omöjlig att ta sig fram igenom. Efter ett par avsnitt julkalendern fick jag den där känslan jag brukade få i början av hösten, jag VILLE springa. (detta händer inte ofta vill jag lova, hehe) Var lite osäker först eftersom mina benhinnor är totalt fuckade, men prövade och det gick!! Bättre än jag trodde till och med. Ingen smärta över huvud taget i varken ben eller knän så det var bara att köra på. Känslan efteråt var bara ren lycka. Nu ska jag föna till min dränkta lejonman och sen bort till Micke och Philip och göra egna pizzor, mums. Hade!
 
Bananpankakor, blåbär och kvarg. Göttigaste!

Kommentarer
Postat av: pappa

härlig frukost även för en som inte äter frukost
ha det pappa

Svar: visst är det :) tänkte ringa dig ikväll men glömde, vi kan väl höras imorgon. love you!!
Emilia Nilsson

2012-12-19 @ 21:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0