En fin helg

Har haft en underbar helg med världens bästa pappa. Vi har ätit massa god mat, myst, besökt Liseberg och självklart shoppat. Köpte två mössor, en halsduk, två par raggsockor och ett underställ i lördags, så nu jävlar är jag redo för vintern. Jul på Liseberg var mysigt, men kallt som sören! Så när vi tagit oss hem gick vi inte längre än till restaurangen i lägenhetshuset bredvid. Värt dock, spansk tapas och så sinnes gott. Mums.
 
Imorse drog jag med papsen till fitnessfestivalen. Massor av vältränade människor överallt och man blev så sjukt motiverad. Lyssnade på en intervju med Paolo Roberto som var riktigt bra, han är så SKÖN. Gillar honom. Pappa med, för att han tog åt sig det viktigaste budskapet: att man ska äta vanlig pasta, haha. Träffade även en killkompis från Kalmar som varit med och tävlat i Luciapokalen, kul! Shoppade lite idag med, 3 kilo proteinpulver, 7 celcius och några bars. Efter nyår tänker jag banne mig ta träningen till en högre nivå. Kommer bli spännande. De har ju äntligen öppnat ett nytt gym nedanför dörren här med, i kedjan där jag är medlem. Är inte riktigt klart än då, men kommer nog bli riktigt bra!
 
Nu ska jag bädda ner mig, för imorgon börjar vi en ny kurs - fysiologi. Livrädd. Kommer ju inte ihåg hur man pluggar. Ska bli kul att träffa klassen igen dock, var ju typ en månad sen.. Nu ska vi ses varendaste dag igen. Har varnat mina närmsta med en påminnelse om hur jobbig jag är, så hoppas de är redo för en socialkåt Emilia. Godnatt på er!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0