I wanna be irreplaceable

Vaknade av mig själv imorse, bara några sekunder innan klockan ringde. Det gjorde ändå att jag kände mig utvilad och kunde sitta och njuta av frukosten läääänge. Så fort jag satte mig i föreläsningssalen blev jag dock svintrött som vanligt och vår sega föreläsare hjälpte ju inte till direkt. Så vid lunch vandrade jag hem istället och har varit på gymmet en sväng. Inget superpass idag dock, kände mig lite småseg. Träffade Jonas där med, lite kul eftersom vi tränade på samma ställe i Oslo med. Lilla fina EVO. Aja, ska försöka plugga någon timme nu och sen tänkte jag ta benen in till stan och se om jag kan lösa de sista julklapparna. Wish me luck.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0