I'm Officially Yours

Vaknade i morse med världens halsont och var inte alls på topp. Så efter frukosten kröp jag tillbaka till sängen och sov några timmar till. Stannade där ända fram på eftermiddagen då jag började känna mig bättre och tillslut var jag så rastlös att jag bara var tvungen att gå ut och ta en promenad. Hoppas jag lever imorgon.
 
Pizzorna igår blev förövrigt hur goda som helst och vi hade ungefär allt på dom. Köttfärs, skinka, kalkon, bacon, ägg och sås. Under ett tjockt lager ost då. Och vi ska vara hälsopromotörer. ;) Avslutade med frödinges kladdkaka med chokladgrädde. Betyg 4 av 5 lyckliga fetton. Mätta och belåtna gottade vi oss framför Så Mycket Bättre och avslutade kvällen med femtielvatusen youtube klipp. Främst på katter och Darin. Och då var det inte ens efter mina önskningar. Mycket mysig kväll med mina män!

Dags att sova snart kanske, imorgon har vi föreläsningar mellan 9 och 16.
Ge. Mig. Styrka.
 
Kärlek på en plåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0