Jake my Cake

Tjejer! Ni skulle sett vår första föreläsare idag. Sjukt lik min favorit Jake Gyllenhaal, skitsnygg med andra ord. Tror ungefär 98% av brudarna i klassen var med mig på den punkten. Efter lunch hade vi dock Per-Arne igen, kanske lika bra det eftersom man faktiskt lyssnar på honom. Vid 4 fick vi tillslut vandra hem med våra trötta huvuden och för mig var det bara för att hämta sportbagen och dra vidare till gymmet. Körde min tuffaste armpass hittills och det var gött efter helgens mesiga schema. Har fortfarande massa energi i kroppen dock så tänkte ta en liten promenad genom stan. Ledig imorgon! ♥
 
Ååååh jag får så ONT i HJÄRTAT av denna bild!!!!
Brokeback Mountain är en av mina absoluta favoritfilmer och jag glömmer aldrig Louise och mitt gråtkalas framför eftertexterna på bioduken. Bröt ihop exakt samtidigt, när filmen var SLUT liksom. Haha lite skönt efter sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0