Little things

Glömmer alltid bort bloggen när jag kommer hem, sorry ass. Har det väldigt bra här i Hagbyn i alla fall! Idag var jag och hälsade på min gamla arbetsplats Friskis & Svettis för ett litet gympass. Var på tiden efter en vecka av lathet och svullerier. Ni andra som skriver att ni "svullar" vet inte vad ni pratar om. Här är en som verkligen vet. Och Linnéa då ;)
 
Annars har veckan varit full av mysigheter. Julbord hos Johanna med en massa fina tjejer i lördags. Kvällen avslutades med Palace-utgång där jag faktiskt hade helt sjukt roligt. Både i vippen och på dansgolvet. Trots att jag var nykter. Haha älskar när folk inte tror mig när jag säger att jag kör.
 
Sen då julaftonsfiranden gånger 3 med massa fina klappar, mat och mer mys. Precis som en jul ska vara. På Juldagen blev det Sandra med alla Kalmars bönder, haha. Träffade i alla fall några saknade ansikten och fick min årliga juldagsbugg. Igår blev det lite rea-shopping och fika med Maja och sen en promenad med lilla Clara. Har alltså inte mycket att klaga på, förutom min ångest över uteblivet tentaplugg. Blir kul att spendera halva utlandsemestern nergrävd i fysiologiboken men ja, hellre plugga på Teneriffa än Göteborg?
 
Träffade min Hunk-Albin på Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0