Varning för igelkottar?

Åh, jag mår så bra just nu. Det är bara torsdag och jag har redan hunnit träffa de flesta av de jag sett fram emot att se under min lilla semester. Innan tåget rullade från Götet slog jag och Tobias oss ner på ett fint kafé och pratade bort ett par timmar. Sen satt jag och fnissade till that 70's show hela vägen hem och mötte Nina på stationen. Vi besökte Harrys och KM som på den gamla goda tiden och trots tomt på folk hade jag en riktigt rolig kväll!

Idag skulle jag träffa Danne på stan och av en slump stötte jag på två av mina tjejkompisar som satt och fikade. Efter en fin paj på Kulzenska fick jag skjuts hem till Hagby och fick äntligen krama om min mamma. Vi drack vin, lagade mat (okej, jag rev bara osten. but still) och tog igen det vi missat i varandras liv de senaste månaderna. Ser fram emot imorgon, och lördag, och söndag, och måndag. Love life.



Efter att ha stött på min gamla lärare i grafisk kommunikation på stan, rotade jag fram ett gammalt usb-minne med arbeten därifrån. Fan vad kul det var, helt klart det bästa ämnet under gymnasietiden. Ska ligga och garva åt fula bilder ett tag till, sen är det banne mig dags att sova. Godnatt vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0