Go hard or go home

Helt plötsligt känns det som om allt bara klarnade. Insåg att jag faktiskt måste göra det jag VILL. Oberoende hur det kommer gå i framtiden. Vet ju själv att vad jag än gör måste jag vara bäst. Och är man bäst kommer man långt! Gör jag dessutom något jag tycker är roligt kommer det gå så mycket lättare att komma dit jag vill. Så nu är det bara att köra. (lär ändra mig 15 gånger till, vänta bara)

På tal om att köra hårt följde jag med Maja till SATS i morse. Gött! Blev faktiskt lite sugen på ett gymbyte, men känns lite ovärt nu när jag "snart" flyttar. Det är trots allt på EVO de coola kidsen hänger, har jag hört.


Om en vecka kommer jag jag hem! Bud på KM? Yeye

Kommentarer
Postat av: pappa

Rätt tänk är det roligt blir man bra på det

syns snart,puss

2012-01-18 @ 21:03:09
Postat av: Emilia

Ja det är du som lärt mig det :) puss!

2012-01-18 @ 23:53:58
URL: http://spinnvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0