I’m a goddamn coward, but then again so are you

Trött tjej som skriver. Höll på att aldrig komma ifrån jobbet igår och ännu mindra komma i sängen när jag väl var hemma. Om ett par timmar är det dock bara att traska tillbaka igen. Innan jobbet igår var det gladare miner vill jag lova. Mötte upp tre av mina kära kollegor och vi satte oss nere på Oslo City för en mysig långlunch. Ett litet avsked för Toby som sviker vårt winning-team på söndag. För tråkigt! Men livet går vidare och dom där burgarna delar inte ut sig själva så nu ska jag ta tag i mitt liv här. Ha en fin fredag folkens.


Funderade på om jag skulle våga lägga ut någon av bilderna på Linnéa igår, med oddsen att bli mosad av hennes rugbyarmar fick mig att låta bli. Har hört att hon sparkar folk i huvudet och sådär, man vill ju inte ta risken. Tur att killen på bilden ställer upp med ett smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0