Jag måste sluta hävda mig

Nu är jag tillbaka från min snabbvisit i Sverige. Blev ett minst sagt intressant nyår må jag säga. Jag och min skånska anka Johanna tog oss ut mot göteborgs förorter och hamnade tillslut i lilla Lerum. Där pågick en "grabbmiddag" och vi hamnade mitt i efterätten. Lite gott snack och några glas vin senare var festen i full gång. Det var 9 riktigt sköna killar (och en flicka) som bjöd på show. Johanna bjöd mest på jägershots och pussar. Själv stod jag för dramat som vanligt. Hade hur som helst riktigt riktigt roligt!! Inledde året med att äta pizza, som alla andra denna dag. Sen slog vi ihjäl ett par timmar inne i Göteborg innan vi fixade en tidigare buss hem till Oslot. Middagen blev en mcFeast på jobbet, slutsats: Jag är fet. Finfin nyårshelg i alla fall, awesome. Bilder kommer när jag fått dom av Johanna. 

Ligger nu och kollar på en skitdålig film som jag snart tänkte stänga ner. Kul dock att i de första sekunderna visas en skola och jag går snabbt som fan in på imdb för att se var den är inspelad och BAM visst är det Wilmington. Det vill säga samma stad där One tree hill är inspelat och samma stad som jag, mamma och Thompe besökte för ett år sen. Så endast av den anledningen tänker jag kolla lite till, trots att både skådisarna och handlingen suger. Tänker inte ens säga vad den heter. Burn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0