When you smile, I smile

Vilken dag. Vaknade efter alltför få timmars sömn och trotsade snöstormen på väg till jobbet. Efter att jag avklarat mina timmar blev det fullt ös på gymmet. Halv nio en lördagskväll var det inte särskilt busy kan jag säga. Sen hem och för en jävligt snabb dusch-föning-smink-fix innan det var dags att dra tillbaks till donken igen. Där kramades jag med mina smågutter till stamkunder och fick höra "you're always soo happyyy" av en okänd man. Fint.

När Tobias slutat blev det varsin flurry (ja, man kan tydligen äta glass varje dag och ändå ha en mage som en grekisk gud. livet är orättvist) och prat uppe i vårt lilla personalrum. För sista gången.. Åh, kommer bli så tomt och tråkigt!! Deprimerad tjej. När vi sagt hejdå blev jag seriöst apledsen och när jag skulle gå hem tog mina ben mig åt helt fel håll och halvvägs till stan insåg jag att musiken i min ipod inte ens var igång. Fortsatte min planlösa promenad och helt plötsligt stod jag mitt på Stortinget och fattade inte riktigt vad det var som hänt. Kom fram en kille och sa att han sett mig på jobbet? Haha freaky. Mötte hur som helst upp Maja och några vänner som var ute och slirade, innan jag plumsade tillbaka hem genom snön. Nu ska jag fortsätta lyssna på fin musik och försöka få mig lite mer kvalitetstid med kudden än igår. God natt.


Såhär snygg är jag i Tildas briller, haha. Tror det skulle bli en hit!


Kommentarer
Postat av: Jimpa

Og når Emilia går til sengs så står vi andre opp :-)

God natt snygging og sov godt, skal prøve å ikke vekke deg.

2012-01-22 @ 10:06:53
Postat av: Millis

JAG BÖRJAR 8 IMORGON JIM!! Ge mig styrka, haha.

2012-01-23 @ 02:44:32
URL: http://spinnvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0