Vi är inte såna som i slutet får varann..

Om ni bara visste vilken härlig dag jag har haft. Inledde med en riktig brakfrukost bestående av äggröra, stekt fläsk, knäckebröd med ost, paprika och apelsinjuice. Efter det kunde ju inte mycket gå fel liksom. Begav mig till jobbet vid två och genomförde ett pass som var riktigt chill och humöret var på topp. Nya skor med, så slipper se ut som en clown i fortsättningen, tack för det.

Efter jobbet blev det en gymdejt med Jimpa. Inget kanonpass direkt, snarare tvärtom.. men hade inte så höga förväntningar efter mitt långa sjukuppehåll. Nu är jag dock back on track och det känns jävligt gutt! Sen en dusch och bort för mys med grabbarna på Trudvangveien. Sköna är dom, hade månggifte varit tillåtet hade jag friat till allihop! Klockan hann bli 4 innan jag knatade hemåt med Linneas ljuva stämma i örat. Nu ligger jag äntligen i min sköna säng och hoppas att resten av veckan blir lika bra som den börjat. Herregud nu är klockan snart 6, godnatt!!


idag var det förövrigt ett år sen jag lämnade den här tjejen.. världens bästa Kaylin

och så Jackimoe, Lillster och Allison såklart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0