Du och jag hör hemma i ett rum med inga andra

Jag älskar mitt liv. Det känns som om jag haft en vindpust i ryggen som liksom puttat mig framåt hela veckan. Hoppas det fortsätter blåsa åt rätt håll bara. Avskedsfesten för de fyra göteborgarna igår var sjukt bra! Ett par shots av sambucan, lite tröjlös fotboll, några taxiresor och en sväng på Ish toppat med en avokado gjorde kvällen riktigt lyckad. För att inte tala om dom fina människorna jag delade detta med då. Att jag somnade på killarnas soffa var ju bara en fördel eftersom det var 20 minuters kortare gång till jobbet i morse. Eller ja okej, vid två då.. Kärlek på min dygnsrytm.

Pontan blev lite orolig när jag inte kom hem i natt, men jag make:ade up genom att dyka upp på hans jobbarkompis fest några timmar senare. Oslos sötaste par bjöd nämligen på inflyttningsfest, trevligt trevligt. Hoppade dock utgången utan drog istället med mig Tobias på promenad genom halva Oslo. Så koseligt så. Sen fick jag två kramar av en random kille (han var tydligen tvungen) och en gratis salami-baguette av Felix på Deli. Jag gillar den där Felix, han ska bli min och Linneas nya buddie. Har vi bestämt. Sen får han säga vad han vill. Nu har jag precis bäddat ner min lilla pojke under täcket, han somnade först i fosterställning vid fotändan.... Jag säger då det. Ska nog ta och bädda ner mig själv också, för nu har klockan råkat bli sådär mycket igen. Natti.


Nonstop-Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0