Totally miss the fucked up things you do

Emilia är tillbaka på banan igen! Säger ju att jag inte kan vara deppig för länge, inte min stil. Mötet i morse var rätt mysigt faktiskt. En av övningarna gick ut på att var och en i mgmt-teamet skulle säga något bra om sig själva och efteråt fick alla andra också säga vad vi tyckte var positivt med den personen. Liten egoboost sådär på morgonen med andra ord. När stoppat i oss lite mat i magen drog jag och Linnéa ut en sväng på stan och bara gled runt. Fast Linnéa gled mest på en stol. Sen åt vi minibrownies. Många minibrownies. Kompenserade detta med en tur till gymmet och promenad till Trudangveien för ett sista besök hos göteborgspojkarna. Varför måste alla åka hem hela tiden, det är inte alls kul.. Hur som helst, där flyttades det kamin och sen dansade jag vals och drog en snus. Snurrigt värre.

Nu står packning på schemat för jag bokade nyss en liten bussbiljett till göteborg. Ska hälsa på Amända som jag inte sett på evigheter. Kan bara bli bra. Detta kommer bli den bästa veckan på länge! Gleder meg.


Dudes, I'll totally miss you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0