Young, wild & free

Mitt rum är kaos! Har börjat packa ner alla mina kära ägodelar i olika bananlådor för minnen, inredning, böcker osv. Känns dock mer roligt än jobbigt än så länge. Ser för det första fram emot ett rum utan massa skräp (redan slängt en och en halv svart sopsäck med gammalt skit) och för det andra ska det bli kul att få packa upp det i en lägenhet som är bara min sen. Hittade även den roligaste boken när jag städade, där jag bland annat skrivit killarna i klassen i snygghetsordning, haha! En vecka hade mitt "ex" plötsligt flyttats från första plats till sista med motiveringen "dum i huvudet". På nästa blad stod det om tjejerna i klassen och bredvid namnet på tjejen längst ner stod det "pussat min pojkvän". Vilka AS! Inte konstigt att jag blev wannabe-emo på mellanstadiet.

Ikväll tog jag och syrran bussen in till stan och shoppade lite gött innan vi åt mexikansk buffé (läs: tacos), rullade därifrån. När vi svängde förbi donken för att handla mat till brorsan råkade det bli en liten flurry till oss också, i bara farten. Som om jag inte ätit tillräckligt många såna i år.. hopplös!!


bild från i onsdags med Vimmlis och DJ Boking

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0