I don't want to miss a thing

Tiden i mitt Kalmar börjar lida mot sitt slut och jag har ångeeest. Försöker fortsätta nyttja tiden väl och idag betydde det att fynda järnet på stan. Två linnen, två tjocktröjor och en ring för 300 pix, hur bra? Sedan en del power dates innan jag landade i Kims soffa tillsammans med Boking, två godispåsar och en fanta framför handbollsfinalen. Självklart var jag tvungen att uttrycka min hat mot det danska språket INNAN jag kom på att killen till vänster om mig är.. juste.. dansk. Lika smidig som vanligt med andra ord. Sen rensade vi tårkanalerna till Sofias änglar, så fint! Nu ska jag sova och ladda upp inför min sista dag i den här staden på några månader. Schemat ser bra ut måste jag säga :) Sov gott på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0