You need to crawl 'fore you ball

Det finns två saker som känns så himla rätt på söndagar som den här. Vatten och chips. Så det trycker jag i mig i väntan på att min envisa huvudvärk ska försvinna. Men som jag sa till mamma, det känns lite taskigt att gnälla över något helt och hållet självförvållat.. Värt pinan är det i alla fall, hade sjukt roligt igår. Inledde kvällen med Nathalie och en ask vindruvor hos Max. Fin kille, ställer alltid upp. Sen kikade vi in på en förfest och snattade köttbullar i kylskåpet, bästa. Där pågick det även en allvarlig diskussion gällande mcDonalds vs. BK och folk blev seriöst upprörda. Observera att jag inte deltog utan stod bredvid och garvade åt dom (inte helt uppskattat). Stod sen i kön till palace i evigheter och när vi äntligen kom in var det bara att köra. Såg dock en ledsen kille utanför dansgolvet och resten av kvällen stod jag och försökte få tag på jacka, plånbok och gud vet allt till min kära gamla baldejt Tsatsiki. Det ordnade sig som tur var tillslut och när jag väl var hemma i Hagby la jag mig rätt upp och ner i sängen med jackan på. Och så vaknade jag i morse. Bra kväll!


Okej, sådär fina var vi väl kanske inte igår.
Men efter en liter vin tyckte jag det själv i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jimpa

En liter vin = Eventyrprinsessefin?

2012-01-29 @ 18:24:04
Postat av: Emilian

minst sagt!

2012-01-29 @ 23:12:52
URL: http://spinnvill.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha my god vilken kväll! Otroligt rolig men att jobba idag.. äe alltså ingen hit ;) lyckas fan alltid få roliga uppgifter på jobbet när jag som mest behöver det dock!

2012-01-29 @ 23:34:46
Postat av: Emilian

Stört bra blev det!! Haha söndagsjobb är fan aldrig kul ;) Ååh vad tråkigt att vi inte syns på hur länge som helst nu Nattaaaa, men i sommar är vi kungar igen!

2012-01-30 @ 00:23:27
URL: http://spinnvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0