Jag tror jag älskar dom där jag kommer från

Min rumpa! Har åkt buss sen sju timmar tillbaka och nu börjar det kännas i baken alltså. Tåget till götet var inställt så mamma Hagerth och jag fick klämma in oss i en ersättningsbuss. Älskar SJ.

Till något roligare så hade jag en väldigt fin dag igår. Bjöd med mig Clara till Kalmars mysigaste café för att mumsa i oss chokladbollar. Var ärligt talat skitnervös först, vad pratar man om med trettonåring egentligen? Men nej, det visade sig inte vara några problem alls. Tiden rann iväg alldeles för fort och jag hade kunnat sitta kvar och prata med den där söta lilla tjejen i flera timmar till. Efter ett tag var vi ändå tvungna att säga hejdå och jag begav mig vidare till min pappa. Farfar "och gänget" kom förbi på middag och jag bara satt och och fylldes av all kärlek jag känner för de som satt där vid bordet. De är så äkta och fina. Det är Clara med för den delen, så oförstörd liksom. Det vill jag också vara.

Just för tillfället vill jag mest av allt bara vara framme, sitter fast i tullen för någon haft med sig lite droger och grejer. Busunge. Men om någon timme får jag äntligen krama sönder den där sonen till mamma Hagerth. Eller får och får. Jag ska i alla fall tvinga mig till en. Sen ska jag äta köttbullar, om inte tullhunden har ätit upp dom.
Peace.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0