Gladiators

Som jag laddat, som jag längtat. Äntligen var det dags för gladiatorerna igen! Var det så bra som jag kom ihåg det? Nja.. Tro jag saknade sourcream-chipsen och dilldippen. Kanske. Aja, en mysig kväll blev det i alla fall. Grabbarna och jag åkte och handlade till en tacomiddag som vi avnjöt i huset. Sjukt gott var det minsann.

Försöker komma på om det hänt något annat spännande i veckan som jag borde berätta. Men typ inte. Jag har för första gången i mitt liv ringt 112! Livrädd för en fyllegubbe på jobbet efter stängning låste jag in mig på kontoret och slet tag i telefonen, hehe. Annars har jag typ.. jobbat. Och tyckt synd om mig själv för att jag aldrig blir frisk. Och slutat äta godis och glass på jobbet (DUKTIGT EMILIA). Nästa vecka har jag tänkt prova på att ta mig till gymmet igen. Efterlängtat kan jag säga. Har även fixat ledigt så att jag kommer hem i slutet av januari, äntligen. Då ska det gosas som bara den. Speciellt med syrran. Då ska hon få sin julklapp/födelsedagspresent och vi ska ha årets myskväll. Om allt går som jag vill. Nu måste jag sova. Hard work work imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0