Even when your hope is gone, move along

Vet att min blogg suger atm. Känns som om jag har en massa kul att skriva, men om jag väl får tid har jag ingen lust och tvärtom. Dessutom har jag mått rätt kasst de senaste dagarna, blir så trött. Har liksom varit sjuk mer än vad jag har varit frisk i år. Men det är bara att bita ihop och köra på. Sen har jag kommit in i en period då det faktiskt är roligt att jobba så signade upp mig på lite fler timmar förra veckan. Denna blir lugn dock så nu har jag tänkt satsa på att bli frisk igen.

Idag fick jag en tre timmars pause för ett management-möte. Det blev inte så mycket snack utan mest mat. Verkligen inte mig emot utan slängde i mig både det ena och det andra. Imorgon blir det mer mat, ska luncha med mina fina donkenkollegor Lisa och Linnéa. Så nu blir det sängen, Godnatt!


Härrom dagen lämnade bossen den här godispåsen på kontoret. Då blir man lite extra motiverad vill jag lova. Älskar btw att hon redan lärt sig mitt namn ♥ Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0