Höjdpunkter från jobbet den sista tiden

- Jag fick en plattång och en hårfön av vår stammis uteliggaren. Sjukt bra faktiskt, jag gillar honom ännu mer nu.

- En annan av favoritstammisarna, fast i kategorin fjortisgutter, kallade mig sin "kjæreste". Dvs flickvän. Är kär i honom förövrigt. Om jag bara var sex år yngre...

- I tisdags kväll fick vi stänga två timmar tidigare eftersom det rann vatten från taket och strömmen gick på köket. En man sprang därifrån skrikandes att han inte ville dö, haha!

- Igår fick jag låten My chick bad på hjärnan och lät alla få veta det genom att framföra den (med tillhörande dansmoves) vid matbingen, pommesen, läskmaskinen och halvvägs till och från kassan.

- Idag frågade alla varför jag var på så bra humör och de på köket undrade om jag gått och blivit kär. Say what? Nu är det farligt att vara glad alltså.

- Ägde ett helt gäng fjortisar genom att hota med polis och mina biffiga armar. Förvånande nog var det ordet politi de blev mest rädda för och stack.

- Fick RobinGul att dansa i köket. Bäst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inget särskilt skulle bara säga att

jag älskar dig.ha det

2012-03-20 @ 20:30:08
Postat av: emilia

jag älskar dig med!

2012-03-21 @ 03:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0