Jag har inte spårat ur, bara valt en annan väg

Sådärja, två closingar avklarade! Har gått rätt bra, jävligt stressigt bara. Sitter banne mig inte ner en sekund på 10 timmar, så man blir ju litt mör da. Igår fick jag dricks för att jag log stort istället för att bitcha tillbaka, haha värt. Sen stal två smågutter en iPad mitt framför ögonen på ägaren och löööpte ut. Ja, det var väl det mest spännande som hänt mig de senaste dagarna. Imorgon är det fredag och jag ser fram emot det av någon sjukt konstig anledning. Jag menar, alla dagar man jobbar stängning är ju i stort sett detsamma.

Aja, nu ska jag gå och lägga mig. Har bestämt mig för att komma upp i tid alla dagar nu, så jag kanske kan lyckas ha ett liv ändå. Gått fint hittills så håll tummarna för att det fortsätter så. Natti.


Bild från kick offen. Linnéa, jag och bossen på högerflanken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0