Dancing with myself

Nu har jag jobbat 17 av månadens 21 dagar, sliten med glad. Idag är jag ledig och det blir stan med bästa. Hade ju dragit på mig skinnjackan om det inte var för att det är en fet reva i ärmen. Så nu MÅSTE jag helt enkelt köpa en ny, he he.

Vaknade förresten i morse med nyheten att Peace & love släppt Rise Against, Simple Plan och Billy Idol. Gissa en tjej som är duktigt glad just nu! Hade jag fortfarande gått på högstadiet hade jag nog börjat lipa. Simple Plan var mina gudar, haha. Herr Idol spelades också flitigt i samma punkrock veva. REBELL YELL osv, jadå riktigt häftig var jag.


eller det är jag ju fortfarande.


Kommentarer
Postat av: pappa

du måste bara fixa något med billy som jag kan ha på

min mat väska,det var jag som skickade i går om du

undrar.ha detgött som mos

2012-03-21 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0