Don't let it get away

UNDERBAR dag! Vi promenerade som sagt in till stan och pausade för lite kaffe, eller frappe för min del. Godaste jag någonsin druckit, no joke. Sen gick vi vidare och njöt av hur fantasktiskt bra allting var och undrade om det verkligen kunde bli bättre. Det kunde det. Efter en sväng till en sminkaffär (jag veet, emilia i en sminkaffär!? och jag handlade dessutom, sick! haha) mötte jag upp Cornelia. Vi jobbade tillsammans i barnehagen och sågs därmed varenda måndag till fredag i fyra månader men efter det har det liksom inte blivit av. Men nu så äntligen, sjukt kul att ses igen!

Efter ett par timmars gott snack återförenades jag med Maja. Vi blev hungriga så vi köpte kebab på lökka och åkte hem och gosade ner oss i soffan. Härligt trött efter årets hittills bästa dag ska jag nu krypa ner under täcket. Kär i livet är jag, kär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0