Your love is king

Har haft en massa nära döden upplevelser idag, som egentligen inte alls varit särskilt nära döden över huvud taget. Det började med att jag vaknade av en arm som slängdes på min hals och jag tänkte "NU ÄR DET KÖRT, NU STRYPER DOM MIG". Men det var bara Pontus som ville gosa lite. Sen var jag helt säker på att någon var inne på jobbet när jag skulle stänga, eftersom det var skoavtryck från bakgården när jag kom ner. Visade sig dock vara från mina egna skor.... Lite halvparanoid idag med andra ord. Jag som aldrig är mörkrädd längre ryckte till vid varenda vindpust när jag gick hem. Tur jag inte stänger imorgon. Då blir det personalmöte och vi ska åka och bowla. Sjukt laddad, mitt lag ska vinna om jag så ska behöva rulla Robin ner för banorna!


såhär ska det se ut imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0