Nightmare before easter

Åh, har ju glömt berätta om min mardrömshändelse i lördags. Hade varit nere i källaren och får PANIK när jag känner något sticka till på min kind. Är HELT säker på att det är en spindel och skriker som en galning hela vägen upp för trappan. Där står Maja och Annie och tycker jag är helt dum i huvudet och jag skäms lite grann och inser att jag kanske överdrivit lite. Men! Så skriker Maja till och DÄR, I MITT RUM, PÅ MIN BYRÅ, sitter den jäveln. Den största spindeln ever. Så då skrek jag lite till innan Jim fångade in honom och allt var frid och fröjd igen :) Där fick jag för mitt "nej jag är typ inte rädd för spindlar längre". Nej då, inte när dom är döda. 


En spindelkorre, för att inte skrämma någon i onödan liksom

Kommentarer
Postat av: Jimpa

Synes den på rommet ditt var søtere :-)

2012-03-30 @ 11:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0