Jag vet att jag är din

Två stängingar kvar, sen är jag ledig i tre dagar! Och på onsdag är det äntligen dags för Rise Against, can't wait. Har varit en för jävla bra dag måste jag säga. Vet inte varför egentligen, vaknade nog bara på rätt sida helt enkelt. Brukar h a t a att jobba söndagar, alltid kaos verkligen. Men idag var alla så himla duktiga och kämpade på, så det gick asbra! Stolt över mitt lilla team.

Igår var också en bra dag med 2 timmar på gymmet, 9 timmars jobb och 3 timmar i soffan med mina fina. Awesome! Mår väldigt bra just nu ska ni veta. Är dock alldeles för pigg för mitt egen bästa, tänkte hinna träna innan jobbet imorgon och måste verkligen få min sömn inatt. Varit lite dåligt med det de sista dagarna. Så godnatt på er! Pöss


Om tre månader är jag där, igen. Charlotte ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0