"I don't haaate yooou"

Åh, konserten i onsdags var magisk! Lite stökigt innan de väl drog igång(..) men så fort Tim klev på scenen var allt helt perfekt. Nu är mina cravings efter en swing life away-tatuering ännu starkare. Speciellt efter att ha sett Linnéas nya mästervärk. Fräs! Kom hem igår och var i ett stort behov av mys, så kröp ner hos Pontan tills han skulle på innebandy. Då bytte jag myspartner till Maja och efter ett besök på svenska godisaffären blev det film i min säng. Vi fortsatte myset i morse då jag gick upp astidigt för att följa henne till bussen home to sweden. Sen har det blivit träning och har även lekt träningsredskap åt herrn här hemma. Nu ska vi köpa öl, sen får vi se vart kvällen tar oss. Haaa deee!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0