"Hej, jag heter Felix.."

Hotellfrukosten igår var helt sjuk. Åt av ALLT. Frallor, bacon, sill, fil, frukt, kakor, you name it. Sen spelade killarna sig vidare till A-slutspel och vi drog till Ikea och köpte lite nödvändiga grejer till mitt rum och lägenheten. Impulshandlade även en soda stream, hoppsan. Lär få leva på knäckebröd och vatten denna månaden, MEN det är ju i alla fall bubblat vatten. Matchen efter det hade dom övertaget hela vägen men fick in ett par skitmål och förlorade tillslut på straffar. Så himla orättvist och tråkigt, men det är ju så det är.
 
Resten av kvällen satt jag och skruvade, snickrade och fixade med mitt nya sängbord och byrå. Till sällskap hade jag en stor påse lösgodis och flera gånger kom jag på mig själv med att stoppa skruvar i munnen, haha. Insåg även att vi inte har någon hammare utan jag fick använda brödkaveln till spikarna. Kreativiteten. Möblerna blev dock färdiga tillslut och rummet ser riktigt fint ut nu, ska fixa bilder sen.
 
Inledde den här söndagen med en alltid lika rolig tvättid och sen sprang jag bort för att se brorsans sista match. De vann överlägset och Felix gjorde ett äkta hat trick!! Woh, stolt syster. Dessutom hade jag värmt glögg och mamma hade med sig en låda pepparkakor så var nog nöjdaste tjejen på Heden. Sen kramade jag familjen hejdå och sicksackade genom Djurgårdarna fram till Ullevi för ett pass cxworx och massa ben. Tog mig knappt upp för trappan här hemma, gött. Nu ska jag slänga mig i sängen med en film. Sayonara.

Världens bästa bror ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0