I will hold you forever.

Nu har frugan åkt hem igen, känns redan ensamt. Men några fina dagar har vi haft tillsammans minsann. Hade bestämt mig för att inte shoppa igår men självklart kommer jag hem med alldeles för många kassar. Väldigt fina saker dock, så är mycket nöjd. Nu låser jag in plånboken på obestämd tid, funderar på att köra nyktert fram till jul dessutom. Eller nja. Ska försöka få lite ordning och reda på mig nu i alla fall. På tiden.
 
Tillbaks till helgen var det riktigt kul att se Hannah och Sarah igen! De kom hit igår också, för lite förfest innan vi intog Excet. Träffade även Andy som var på besök och avslutade kvällen med honom och hans sköna vänner på Fjärde Långgatan. Mysigt gitarrspel och apelsinchoklad, alltså DÅ går det inte må bättre.
 
Älskade älskade vän.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0