Like volcanoes we erupt til we subside

Snacka om myshelg. Blev en lugn kväll igår också, denna gången tillsammans med mina roomies. Vi tvättade lagade svingoda pajer och chillade framför tvn med varsin påse lösgodis. Idag bjöd Freddan på bio och vi bänkade oss på de bästa platserna för att dregla över mr Craig aka. mr Bond. Hur kan det vara tillåtet att vara så snygg när man är 40 plus? Åh. Har hur som helst velat se Skyfall sen den släpptes och den levde verkligen upp till förväntningarna, så den tycker jag ni ska se om ni inte redan gjort det. Efter filmen tog vi en runda på stan och jag köpte INGENTING. Har varit så duktig på pengafronten denna veckan att jag bara vill ge mig själv en puss på mun. Dessutom tänkte jag öka kontot lite genom att åka tillbaka till Oslo på fredag. Om Pontus släpper in mig innanför dörren igen?
 
Skeptisk
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0