Love takes no prisoners

Vi är klara med projektarbetet, wooh! Bara presentationen kvar men den tar vi nästa onsdag. Så nu är jag alltså ledig en vecka. Känner igen det här.. Har i alla fall haft en riktigt rolig dag och vi har flummat mer än vi jobbat. Patrik från filmen Fjorton suger går på vår skola och han hänger i cafeterian där vi pluggar, hela tiden, så han har varit måltavla för vårat oseriösa humör. Är så roligt för det påminner mig om min tid på gymnasiet, där jag varenda rast + möjlig lektion satte mig och spanade byggelever i "caffan", haha. Underbara tider!
 
Tycker det är kul att Daniel, enda killen och 30 bast, hänger på oss fnittriga småbrudar ;) Trots alla pikar och frågor gällande hans inrutade mattider, matlådor, kosttillskott och träning. Idag frågade jag dessutom ut honom angående hans alkoholvanor. Stackarn. Summan av kardemumman är hur som helst att jag rådiggar vår grupp och trots att det på ett sätt är skönt, kommer bli så tråkigt när det är över. Kommer till och med sakna att bli mobbad över mitt nazi-sätt att lägga till kommatecken. Överallt. Hela tiden. Men man måste ju få en rytm, hehe.
 
Slog mig nu när jag pratade med Maja, att alla jag mött eller umgåtts med idag varit så glada och positiva att det förmodligen är därför jag är på så stört bra humör. En gubbe på Swedbank var liksom så skön att jag nästan ville byta bank. Aja, nu är det dags för en dusch innan jag glider ner under täcket. Natti.
 
 
Lite mys framför SATC mellan skolan och gymmet, inte fy skam ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0