Lyxvarianten

Jag lever! Har inte varit "hemma" så mycket bara, utan varit på språng all. the. time. Kom som sagt fram i söndags och åkte direkt till mcDonald's för att jobba 4 timmar. Kramade på alla saknade, försökte komma ihåg hur man skulle göra och sken upp varenda gång en stammis kom in. Sen kom Pontan och hämtade mig och så såg vi EMA i soffan och snackade tills alldeles för sent. Lyckan i min mage går inte att beskriva.
 
I måndags träffade jag Matilda och vi gick längs Bogstadveien, genom Slottsparken, nerför Karl Johan, genom Arkaden, en runda på Oslo City, shoppade en väska på Byporten och efter en vandring längs Aker Brygge satte vi oss och tog en kaffe på Wayne's. Fick med andra ord se de flesta platserna jag saknat. Himla mysigt att träffa Tildan igen med, vi hade ju endel att ta igen. Sen, eftersom jag är alldeles för snäll, jobbade jag ända till 22. Gick hur bra som helst! Efteråt åkte jag med de två tjejerna som tog över efter mig och Linnéa till en bar och drack Öl. Najs.
 
Igår jobbade jag mina sista timmar och åt min sista mcDonaldsmat. Var svårt att slita sig därifrån men tillslut gick jag till Pontus och duschade. När han kom hem gick vi vidare till Simon och kollade på hockey och sen ner till Gamle Major för lite öl. Lilla Jimpa kom förbi också och så fick jag äntligen min kamera. Woho!
 
Nu är jag alltså inne på sista dagen här, 13.30 går bussen. Ska bort och säga hejdå till bossen och ta mig ner på stan en sväng. Haadeee haadeee.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0