My body is talking to me, it says time for danger.

Är ledig idag (igen) och det var SÅ skönt när jag vaknade vid 8 och jag insåg att jag fick sova lite till. När jag väl gick upp en timme senare gjorde jag världens frukost med ägg, yoghurt+kvarg+bär+frön+nötter, kaffe och ett glas cvitamin. Sitter fortfarande i mina myskläder och ser på en av mina favoritfilmer, Rent, och mår som en drottning. Om ett tag tänkte jag kravla mig ur den här sköna outfiten för en tur till Skatås innan det börjar regna. Ikväll står spinning på schemat och jag är så PEPP. Är på världens bästa humör idag och har en sån där känsla av att inte vara skyldig världen ett skit. Den här dagen är min!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0